subota, 24. studenoga 2012.

JAMES CAMERON

James Francis Cameron kanadski filmski redatelj i producent,rođen je 16. kolovoza 1954.godine  u Kapuskasingu, OntarioKanada.Odrastao je u Chippawi, Ontario, a 1971. njegova se obitelj preselila u Breu, Kalifornija. Ondje je studirao fiziku, ali strast za režiranjem odvući će ga u filmski arhiv Sveučilišta Los Angelesa (UCLA). Nakon što je pogledao film Ratovi zvijezda, Cameron je napustio svoj posao vozača kamiona kako bi ušao u filmsku industriju.U filmskoj industriji je počeo kao scenarist, a nakon toga je počeo raditi na scenografiji i efektima za filmove kao što su Bitka onkraj zvijezda i Bijeg iz New Yorka.Poznat je po svojim akcijskim i SF filmovima koji obično komercijalno uspješni i vrlo inovativni. Tematski, Cameronovi filmovi općenito istražuju odnos između čovjeka i tehnologije. Cameron je režirao Titanic, koji je postao najuspješniji film svih vremena, sa svjetskom zaradom od 1,8 milijardi dolara.Osvojio je 3 Oscara,3 Zlatna globusa,8 Nagrada Saturn i Zlatnu malinu.

Broj komentara: 6:

  1. Sviđa mi se što je ovaj čovjek režirao Titanic, taj stvarno predivan film

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se što je na kraju otkrio svoj talent i iskoristio ga u najbolje moguće svrhe

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se što sam saznala tko je režirao Titanic i da je on dobio puno nagrada.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je što sad znam da je on režiro Titanic

    OdgovoriIzbriši
  5. Sviđa mi se što je napustio svoj posao vozača kamiona kako bi ušao u filmsku industriju jer je režirao neke stvarno dobre filmove..

    OdgovoriIzbriši
  6. drago mi je jer znam tko je režirao Titanic.

    OdgovoriIzbriši